Budda

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Tisdag, sen kväll.

Av budda - 19 april 2011 23:32

Trött och skall snart i säng.

Tack Gunnel för presentkortet som väntade när jag kom hem.

En fin överraskning när jag kom hem sent från arbetet.

 

I går införskaffades en ny dammsugare som är tyst!   

 

Några små flaskor från CLEAN.

  Prenumerationen på Ude & hjemme har kommit i gång.

Denna danska tidning blev jag bekant med på avdelningen när jag var inlagd. Trevlig tidning som jag nu skall ha några månader. Jag gillar danska.   

 

Kvällens bilder på tjejerna.   

 

Kitty, vackra du...   I morgon bär det av till sjukhuset igen.   

 Sov i ro.

 


 
 
Jasas

Jasas

20 april 2011 01:06

Förlåt. Grät till fotona vid ljusen. Glömde allt annat vad jag skulle skriva. Tänker på dig varje dag. Även imorgon. Kram och sov gott.

http://jasas.se

budda

20 april 2011 07:04

Hej gums!*torkar Hannas tårar*

Tack för att du är med mig i dag.
Hoppas det skall gå bra med undersökningen. :)

 
Ullis

Ullis

20 april 2011 12:35

Åh, jag måste gå och lukta på den nya Clean. Jag vill ha Clean Warm Cotton. Hoppas på att kanske få det av sambon nu på min födelsedag. ;)

Jag är ledig i helgen. Skulle egentligen jobbat nu, men det är påsk och då spar de in på personal. Jag fick jobba förra helgen istället = två helger i rad. Nu är jag ledig två helger i rad. Eller det kommer att bli nästan 3, eftersom jag ska på begravning den 6 maj och kommer hem sent den 7:e, så jag måste be om ledigt då.

http://www.ulliso.se/blog

budda

20 april 2011 15:25

Hej Ullis!
Warm cotton, den turkosa va? Den passar inte mig. Ultimate (den vita) passar bäst och de små på bilden är ok på mig, enbart små flaskor.

Hoppas begravningen blir ´fin´trots att det...är en begravning.

Kul att höra av dig.

 
Jennie

Jennie

20 april 2011 22:15

Härligt med små ljusglimtar i vardagen !!

Uppdatera mig om dammsugaren. Vi är på jakt efter ny, men kan inte enas ;)
Den ni köpt är en av de vi tittat på !!

Kram & GLAD PÅSK !!

http://missJennie.blogg.se

budda

20 april 2011 22:52

Hej!
Vi är nöjda med dammsugaren. Expert har den på x-pris nu. Tyst och fint går den. :)

Kram,T

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards