Budda

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Fick mail av vetten i dag.

Av budda - 20 april 2011 20:49

"Vi räknar med att ni kan hämta Emma i slutet av nästa vecka. Vi ringer så snart vi vet besked."


Lilla Emsan.  Jag var aldrig med och lämnade henne hos vetten som skulle operera. Ny vetrinär i en by några mil bort. Jag har aldrig varit där. Skall ta tåget dit och hämta henne. Ny resväg och ny by kan vara inspirerande har jag märkt. Det är vår så det känns okej. Ska bli skönt att få hem henne. Askan får företräda alla vi förlorat och sörjt de senaste 10 månaderna.


Jossan och Kitty verkar komma bra överens. Det är liv i buren.   

Underbara djur.


Just nu håller vi tumme och tassar för Felicias Frideborg som liksom Emma har urinvägsbesvär.  

 
 
Felicia

Felicia

20 april 2011 21:31

Vad fort ni fick den, jag fick vänta i månader på Heras aska...

Skönt att flickorna kommer överens :-)

Tack för tumm- och tasshållningarna, jag har fått hjälp idag med mediciner som jag ska behandla Frideborg med.

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

budda

20 april 2011 21:32

Tack själv Felicia.

Har du spridit askan eller har den i urna?

Glad påsk!

 
Jasas

Jasas

20 april 2011 22:40

Som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva. Vill bara att du ska veta att jag varit här inne och läst. Och tänkt på dig idag, så klart!

Imorgon ska jag ner till ICA (innan frukosten!!!) och hämta mitt paket! <3

http://jasas.se

budda

20 april 2011 22:53

Tack Hanna, ja det tog på mina krafter (reserver).

Före frukost?? *skratt* Okeeej...;)

 
Ingen bild

jasas

21 april 2011 17:34

:( Hoppas du fått ny energi från solen du fina.

Jag lyder dig och väntar tills på lördag och öppnar :D

 
Felicia

Felicia

21 april 2011 21:13

Svar: Jag har fortfarande askan i pappkartongen vi fick hem den i. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, troligtvis sprider jag ut den i sommar.

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

21 april 2011 22:17

Så fina de är, dina tjejer.

Hoppas du slipper en sommar till med sjukhusbesök.

Ha en fin påsk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards