Budda

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Ny vecka. Nya tag,

Av budda - 2 november 2009 12:03

Hoppas veckan börjat bra för dig!

Jag känner en märkbar förändring. Tycker jag känner mig piggare.Skrattande

Har snyggat upp kring datorn. Skall gå till apoteket i området och avsluta turen med en sväng in om ICA.

I dag har jag fått ett trevligt telefonsamtal vars innehåll är något jag den senaste tiden hoppats skall bli en del av mitt ´nya´ liv.:-) Tyst


I kväll skall jag bjuda la familia på något extra.

  

Jag vet inte riktigt vad!


I morgon skall jag åter till sjukhusavdelningen.


Ha en fin start på nya veckan.

 
 
Ingen bild

viol

2 november 2009 18:17

Imponerad att du är så mycket igång, vad är du gjord av;) Glad blir jag i alla fall! Saknade dig idag!
Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards