Budda

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Med små små steg följde jag minstingen till skolan.

Av budda - 5 november 2009 08:18

Smärtan slog till. Precis som förut. Vad ÄR detta? Vad är fel? Eller är det som dr sade själv katetern som sitter och irriterar in i ryggen? Eller det faktum att jag sovit på den opererade sidan i natt? Eller? Jag hoppas det blir bra i morgon efter läkarbesöket.Gråter


Skall göra något jag inte är så bra på; VILA. Jag har satt i gång en film en kollega höjt till skyarna. Moulin rouge som jag köpt enbart därför.Skrattande Jag skall ta Emma och en mjuk pläd och mysa med henne. Mitt hjärtebarn.Kyss


Hoppas din dag börjat bättre än min. Hej så länge.

 
 
Annie

Annie

5 november 2009 08:36

Varmaste och innerligaste hjärtekramar härifrån.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pp

5 november 2009 17:39

stor tumhållning inför morgondagen och att det är katetern
som spökar, så du kan få må BRA.

Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards