Budda

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Bio & kinamat.

Av budda - 8 november 2009 18:50

Filmen var precis i min smak. Bra skådespelare, underbar filmmusik (Sarah Dawn-Finer, Måns Z, Darin, Arvingarna), känslor, tårar, humor...Skrattande wasabinötter och snusklubbor.Cool


På hemvägen stannade vi vid en kinarestaurang. Jag har inte ätit kinamat på...*funderar*... 4 år? Har längtat men mår inte så bra av det. I kväll blev det för min del ris, currysås och stekta nudlar. Ingen komplett måltid men det går väl en gång. Väldigt gott. Övriga åt friterad kyckling och dito räkor.


Det har blivit bakslag med kisseriet. Gråter


Mina tankar till läsarna.


 
 
Ingen bild

viol

8 november 2009 21:29

Den vill jag också se! Hört både positivt o negativt om den.. Hoppas du är bättre snart!
Kramar

 
bfalk

bfalk

8 november 2009 23:41

SV: Tack så mycket för din kommentar, det värmer!
Jag får ingen hjälp alls här i Sundsvall på vårdcentralen, så smärtlindring är inte att tala om. Jag får handla receptfritt på apoteket, men det hjälper väll inte så himla ofta ska jag erkänna..

Hoppas din mage oxå mår bättre nu efter att du har fått hjälp! :)
Kraam /Bella

http://bfaalk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards