Budda

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Barbro Gustavsson.

Av budda - 8 november 2009 23:38

Barbro Gustavsson har ´addat´mig på Facebook. Nu vet ni det! FörvånadProblemet är: vem tusan är Barbro Gustavsson?Tungan uteJag har fått förfrågningar om FB tidigare, då från ett par stycken jag känner men jag har valt att inte ´gå med´.


Är du med?

 
 
Ingen bild

viol

9 november 2009 08:51

Jag har precis gått med! Se om jag hittar dig! Hemma med sjukt barn idag... Önskar dig en fin dag! Kram

 
Hannah

Hannah

9 november 2009 13:23

Skönt med promenader. Jag gick fram å tillbaka till stan på fm, det är inte så långt ca 20min i rask takt så det blir ca 40-45min fram å tillbaka. Känner mig sååå nyttig.
Jag finns på facebook så om du vill kan du leta reda på mig, sök på mitt namn Hannah Hjortsberg. Skulle gärna vilja ha dig som FB vän !!
Stor kraaaaaam

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 november 2009 15:12

Själv fick jag ett sms av ett okänt nummer som jag inte känner igen en dag. Det är säkert samma Barbro Gustavsson! Så här skrev vederbörande: "Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her sperm, she´ll give you a baby. If you give her a house, she´ll give you a home. If you give her groceries, she´ll give you a meal. If you give her a smile, she´ll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to recieve a ton of shit!".

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards