Budda

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Fredag! Tack för det! :)

Av budda - 27 november 2009 21:01

God lunch.

God eftermiddagssmoothie.

Emma tycker om att gosa så hon fick vara med mig när jag plockade i sovrummet.

     

Bordet och mattan är på plats.

  

Ha en trevlig helg med första ljuset tänt.

  

 
 
Fia

Fia

27 november 2009 21:22

Ååå jag älskar den smoothien med banan och jordgubb , trevlig helg =)

http://www.sofsan.blogg.se

 
Ingen bild

Katrinelund

28 november 2009 13:06

DEN MATTAN skulle göra sig hos mig. Livfullt mönster, utan att det tar över. Stilren! Passar till olika möbler, vad jag kan se.
Fast min vardagsrumsmatta får nog vara med ett tag till. Gillar ju den också!

 
Ingen bild

viol

28 november 2009 14:02

Just samma bord som vi tittat på! Gillar det ovala också. Trevlig lördag önskar jag dig! Här bakas det lussebullar med dottern:)

Kram till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards