Budda

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Första advent.

Av budda - 29 november 2009 18:42

Hoppas ni haft en fin första advent med en aning julstämning. Här är änglakören. :)

Här har vi bjudits på ett underbart väder så det blev en stunds promenad via mataffären innan jag kom hem. Köksfönstret har blivit rent och jag har fått julgardiner på plats.

   

Detta förkylningen till trots. Jag vill inte klaga över halsont eller förkylning men nu när jag satt mig ner känner jag mig trött. I morgon blir en lång arbetsdag.

14½ timme och då räknar jag med biobesöket vi har bokat biljetter till.


Pratade med grannen i dag och kan ni tänka er att just  e x a k t  en sådan säng vi tänkt göra oss av med i och med flytt/rumsbytet har hon tänkt köpa.


Senare på kvällen. Hon kom förbi, knackade på och vi gjorde affär! Toppen! Vi slipper bekymmer  b å d a  två. :)


Nu skall det bli fotbollsfest! El classico mellan Zlatans Barcelona och Real Madrid. Snart avspark.


Har börjat på min tredje Karin Alvtegen bok.


Tjingeling. :)

 
 
Elin

Elin

29 november 2009 19:28

Sv; Nej, det har jag inte men jag har hört talas om den :)

http://skissat.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

30 november 2009 18:18

Underbart att man för en gångs skull kan ha nytta av en granne! ;-) Skämt åsido - fantastisk lyckträff att ni kunde sälja sängen "i trappan" och slippa besvär med att göra er av med den på annat sätt.

Fin, stämningsfull dekoration i fönstret! Man börjar få känsla för julen. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards