Budda

Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Hjärtstillestånd.

Av budda - 4 april 2010 19:20

Besöket gick bra även om jag skäms över hur mycket jag grät!!


Känns bättre nu efter att ha hört vad de tror ha hänt, fått se, höra mor, att det finns hopp m.m.Blir en sväng till stora sjukhuset i morgon också.


Trött i ögonen. Skall ta en kvällspromenad nu. Rensa tankarna.


Lyssnade föresten klart på Linda Olssons bok ´Nu skall jag sjunga dig milda sånger´. Jag grät då också. Underbart vackert, stillsamt, smärtsamt...


Tag vara på livet och den stund som är här och nu.Det är det enda vi har.

 
 
Margita

Margita

4 april 2010 21:33

Så är det: ett ögonblicks skillnad. Det är vid såna här tillfällen man inser det och att det gäller att ta vara på den tid man har. Hoppas din mamma mår bättre? Och du, gråta för mycket i såna här sammanhang kan man väl inte göra?!?
Kram på dig!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ewa

Ewa

5 april 2010 13:19

Skäms inte för att du grät! När föräldrarna inte mår bra och man spänner sig hela tiden, omedvetet, så måste det få någon form av utlopp. KRam

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Majsan

Majsan

5 april 2010 13:35

Att skämmas för att visa sina känslor och låta dem få plats, är inte hälsosamt. Att man KAN visa känslor på alla sätt, är inte alla förunnat. Sträck på Dig, var stolt över Ditt ömma hjärta och Din kärlek till Din mor, Dig själv, familjen och livet självt.

Tankar till Dig och familjen
Kram

http://www.chattens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards