Budda

Direktlänk till inlägg 9 april 2010

I dag kom ljusstaken med posten!

Av budda - 9 april 2010 20:39

Så här är ´grunden´.

  

Man väljer vad man vill, jag valde denna.

  

Som jag kan kombinera med dessa.

  

Nu har jag den såhär.  

  

Tyckte den var gullig. Tack Lotta för tips.   Har fått plats i förnsterkarmen nu.


Man har inte roligare än man gör sig. Appropå det så stannade jag på arbetet i dag för att försöka färdigställa en utredning jag håller på med. Jag lyckades att komma i håg hur jag skulle göra i datorn men det tog ca 2 timmar...  I alla fall är alla handlingarna klara inför första föräldrabesöket nästa vecka.  


Hoppas din kväll är bra.



 
 
Jasas

Jasas

9 april 2010 21:26

SUPERfin! Det är någonting för min mamma.. var hittade du den, sa / skrev du?

Gud så fin! Min kväll är för övrigt okej.. är din bra?

http://jasas.se

 
Margita

Margita

10 april 2010 12:55

Jag gillar också den ljusstaken och undrar också var det nu var man kan beställa den? *minnet, minnet*....;-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards