Budda

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Söndag.

Av budda - 23 januari 2011 20:53

Kanske har du sett tv-reklamen? Jag gjorde, blev intresserad och köpte cd´n. Absolute acoustic.

  

Jag köpte även Westlifes senaste som gavs ut i november. Dessa unga irländare har gett mig styrka många gånger. Inte enbart genom alla cd-skivor utan även under konserter på Forum i Köpenhamn.

  

 Musik betyder så mycket, oavsett sinnesstämning. Jag är allätare.  


I dag blev det ett besök på IKEA. Det blev en hel del ´småsaker´.

Kuddar, kuddfrodral, värmeljus, doftljus, ljusstakar, påslakan, ugnsformar m.m

 

Tjejerna fick klorna klippta och Emma fick ett bad. Hon fick trampdynorna insmorda med Elizabeth Arden eight hour cream, endast det bästa är gott nog.      

Nya lekplatsen på golvet.

   

Annan bur och ny placering, på prov.

  

Trött på:

* Vargjakt (jakt)  


Sugen på:

* Städa badrummet  


Tankar från Budda.

 
 
F

F

23 januari 2011 22:04

Hur kan man bli sugen på att städa badrummet???

http://dagligdags.blogg.se

budda

23 januari 2011 22:25

Hehe, för att jag ändra om litet. :)

 
Ingen bild

Isabelle

23 januari 2011 22:42

Tänk, jag var också på IKEA idag men det blev inte så mycket köpt. Två kuddfodral, två kuddar att stoppa i kuddfodralen och en ljusstake för blockljus. Däremot kommer det bli en del saker på tisdag då vi ska köpa garderob och hatthylla.
Har du varit på Irland? Om inte ta chansen att åka dit om den kommer. Älskar denna gröna ö och första gången jag var där hittade jag mig själv.
Hälsningar från Isabelle och Guinness.

budda

23 januari 2011 23:19

Nej, jag har inte besökt Irland men det ser vackert ut påbilderna. :)

Jag gillar IKEA. Jag köpte också kuddar att stoppa i 4 kuddfodral. :)

Tack för besöket.

 
Ingen bild

thile

23 januari 2011 23:13

Du inspirerer meg, jeg har städat baderommet ;o)
Så trevlig med alt du kjøper, du beretter og viser så fine bilder til:)
EA eight hour cream, minsann, mmm, så deilig.
Nye lekplassen, snygga farger!
Ha en fin mandag.
Klem fra meg.

budda

23 januari 2011 23:20

Tack, jag gillar bilder i bloggar.

Jag har badrummet kvar att städa men jag är ledig i morgon. :)

 
Ingen bild

Jasas

23 januari 2011 23:22

Får jag lov att utbrista en sak? JA DET FÅR JAG.. Du är så himla söt, snäll och fin (min hjärtas mening som tränger sig på). Det gör mig så gott att du tar hand om dina små älskade liv på detta vis. Den som har dig bredvid sig kan skatta sig lycklig.

Den absolut acoustic verkar underbar? Älskar akustiska gitarrer (spelar ju själv dessutom) och brukar söka på youtube!

Fina bilder som alltid!

budda

23 januari 2011 23:41

Tack men djuren ÄR underbara. Små individer, så olika med egna smaker och tycken. Små hjärtan som slår. Små lungor som andas.
Små men som tar så mycket plats i mitt hjärta. :)

namnet till trots Hanna så är det inte enbart akustiskt på cd´n men många av låtarna är riktigt bra och sådana jag känner igen men inte visste vad de hette.

Sov gott.Tack

 
Ingen bild

Jasas

23 januari 2011 23:56

Ja, och du är också underbar, har lungor som andas och ett stort hjärta som slår.. Man blir ju som man umgås, ibland i alla fall! :)

Nej det är ju bäst med sång till :)

Sov gott!!

budda

24 januari 2011 00:00

Natti natt från en som vill komma ner från pidestalen haha.

 
Ingen bild

Isabelle

23 januari 2011 23:57

Jag och datorer passar nog inte så bra ihop. Tänkte skriva till dig från min blogg så man kan klicka på namnet och komma direkt till bloggen men det fungerar inte. Skriver adressen här om det är OK för dig. Frågar först innan jag skriver den.

budda

24 januari 2011 00:00

Tack gärna Isabelle. Självklart.

 
jasas

jasas

24 januari 2011 08:33

Ska aldrig mer skriva om dig så. Finns det något värre än människor som inte uppskattar andra människors tycke och tänk? Hua. Du tar mig för en i mängden men det är okej. Då vet jag :)

http://jasas.se

 
Ingen bild

Isabelle

24 januari 2011 10:31

Vad bra. Min blogg finns på guinness.bloggplatsen.se

budda

24 januari 2011 14:30

Tack!

 
Levidag

Levidag

24 januari 2011 19:47

Ja-a, vad skulle livet vara utan musik?!Kan verkligen inte ens tänka mig det.

Emma ser så himla söt ut där hon nosar på hudkrämen,den verkar falla henne i smaken ;-)

Ikea är helt ok, om man har gott om tid och inte åker dit på en helg, då alla stackars barnfamiljer trängs och plågar sina barn där..

Du är jättevälkommen att städa mitt badrum också:D
Kram på dig!

http://www.Levidag.bloggplatsen.se

budda

24 januari 2011 20:41

Vad gillar du för musik?

 
Ingen bild

sussi

24 januari 2011 21:31

De ska vara de bäst till dom bästa... Sötnosarna där. Bada och fotvård de nog inte alla djurägare som skämmer bort lika mycket.

budda

25 januari 2011 08:14

Emma har problem med kisseriet så vi måste bada och smörja. Kloklipp är okså viktigt. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards