Budda

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Favoritfilm.

Av budda - 3 februari 2011 07:31

På lördag på tv 4 kommer en av mina absoluta favoritfilmer "Erin Brockovich" med Julia Roberts i huvudrollen.  *tipsar*

 
 
Ingen bild

thile

3 februari 2011 09:05

Åhh ja, vi har lik smak, jeg skal se "Erin Brockovich"! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den på TV..hver gang den har gått i de forskjellige land i reprise:-) FAVO =)
Da må vi tenke på hverandre, vennen.

Ha en god dag.
Håper du har det godt.
Tanker fra meg.

budda

3 februari 2011 11:12

Tack detsamma, hoppas du har det bra. Ska i väg och arbeta 9 timmar.

Kram!

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

3 februari 2011 09:51

Kul med favoritfilm. Jag har dock svårt för just Julia Roberts så den filmen ska jag inte se. Har dock sett den en gång tidigare. Såg henne i filmen om Michael Collins och undrade då varför man inte tar en irländsk skådespelerska då det finns hur många som helst.

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

3 februari 2011 11:13

En av favoriterna, finns en del. :)

 
Jasas

Jasas

3 februari 2011 11:25

Undra om det finns någon som inte tycker om den filmen? Den är ju så bra! Julia R är en utav mina favoritskådisar.

Tipsade faktiskt hon som jag jobbar med om denna filmen i förrgår kväll. Hon hade inte sett den. Det är ju ett måste! Klockan 21.30 börjar den.

http://jasas.se

budda

3 februari 2011 23:43

Jag ser den nog inte på lördag igen, det var enbart några veckor sedan sist, har den på dvd. :)

Natti natti Hanna.

 
Margita

Margita

3 februari 2011 12:05

Den är bra! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

3 februari 2011 23:42

Håller med. :)

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

3 februari 2011 12:51

Jag har också flera favoriter. Tycker om Guy Richies filmer där Snatch och Lock Stock ligger i topp. Tycker också om filmatiseringarna av Roddy Doyles böcker. Han har skrivit bl.a The Commitments och The Snapper.

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

3 februari 2011 23:41

Guy ´känner jag´ enbart som Madonnas ex. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards