Budda

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Sköna söndag.

Av budda - 13 februari 2011 18:16

En dag i lugnets tecken.

Sovmorgon.

Hemma-SPA.

Promenad. (Barmark  )

Förberedelser.

Sova på soffan.

God middag.

  


Hoppas du haft en bra helg.

  

Emma och Kitty tar det också lugnt.

  


Veckans tips är Vitamin C boost. Kommer från Body shop.

Jag lovar att du inte haft sådan len hud tidigare.   

Fungerar under sminklagret men ger lyster om du väljer att vara osminkad. Jag som aldrig använder foundation, primer o dyl gillar den skarpt. Doftar dessutom fräscht. Varför skynda in i duschen och stressa när man kan göra det till en härlig stund av väldoft och medveten närvaro? Hårbottenmassage, streching och ett härligt uppvaknande. Prova det i morgon!  

  


Uppdatering:


Blev rörd av en del av Lets dance Tinas svar i denna intervju i dag i AB.

 


Middagen:

   Mums! 

 
 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

13 februari 2011 20:50

Här knarrar det under skorna när man är ute och går och kallt är det också. JAg har inget mot kylan men Guinness har svårt tat gå pga. köldkramp. Hoppas du haft en bra dag.

http://www.guinness.bloggplatsen.se

budda

13 februari 2011 20:58

Hej Isabelle, har han täcke på sig? :)

Tack, jag har haft en bra dag. Du?

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

13 februari 2011 21:26

Han har täcke på sig den lilla men han gillar det inte. Vill inte klaga men har ont i magen, som vanligt :(

http://www.guinness.bloggplatsen.se

budda

13 februari 2011 21:34

Det kan uppta hela ens väsen. :(
*stryker försiktigt över magen*

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

13 februari 2011 21:28

Ser att jag skriver som en vansinnig. Får skylla på ny dator :) Har säkert frågat tidigare men undrar om jag får länka till din blogg?

http://www.guinness.bloggplatsen.se

budda

13 februari 2011 21:35

Visst får du skriva OCh länka. :)Tack så mycket.

 
Micke

Micke

13 februari 2011 21:29

Jag får kontra med att jag skottat snö då ;)
..mycket snö här nu.

http://kludd.se

budda

13 februari 2011 21:35

Hej, och hur mår nacken nu då? :(

Bra motion förvisso. :)

 
Micke

Micke

13 februari 2011 22:02

Nacken mår bättre än väntat men själva Micke är lite semlasugen ;)

http://kludd.se

budda

13 februari 2011 22:10

*ler och räcker ut tungan*

Haha.

 
Ingen bild

thile

14 februari 2011 14:34

Herlig med humoren til Micke, ikke sant :-) haha:)
Du har så mye godt for kropp og sjel;) Gillar så mye dine bilder (jeg vet, jeg har sagt det før).....
Mumsegod mat..namnam:)))
Tina fra Lets Dance, er fin, duktig på å danse. Ledsen, men jeg kan ikke lese hva hun sier - snufs.
Ha en god mandag. Jobber du kveld noen dag, denne uken?
Takk for nydelig SMS. Glad :) Tanker.

budda

14 februari 2011 18:11

Tack själv!

Japp jag arbetar lördag söndag 12 - 22.

Nu skall du få ett sms.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards