Budda

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Tisdag kväll.

Av budda - 15 februari 2011 19:04

Uppe med tuppen som vanligt. Fick åka till arbetet då jag råkat få huvudnyckeln med hem. Den föll ur jeansen när jag skulle vika dem.  Handlade. Lagade storkok. Källsorterade. Bakade.

     

Hämtade mina MBT-skor.

     

Handlade  "svärmors tunga" och krukor för blomstercheckarna jag fick i går.   Det är skönt att vara i gång eller hur?

 

Vid 15.30 slockande jag på sängen. Trött, kände/känner mig inte riktigt kry. Nu väntar disken.

Jag tackar för besöket och önskar god natt!  (snart)  

 
 
Ingen bild

thile

15 februari 2011 19:56

Vennen min, klemmer om deg, vil du skal ha det bra.
Duktig du er - hele tiden♥
Fine MBT sko!
Svigermors tunge på norsk, så fine, grønne og frodige de er Tina!

Sov godt - nattinatt.
Tanker fra meg♥

budda

15 februari 2011 20:45

Tack tack och... tack! :)

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

15 februari 2011 22:50

Har funderat på att köpa MBT skor men har bara kommit till tanken än. Fina blommor och mycket fina krukor. Jag köpte en orkidé idag. Har snöat in på dessa vackra växter och vill ha nya hela tiden. Hoppas du får en bra natt :)

http://www.guinness.bloggplatsen.se

budda

15 februari 2011 23:15

Tack så mycket! Jag skall sova nu. Kommer att tänkapå dig i morgon på arbetet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards