Budda

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Onsdag.

Av budda - 16 februari 2011 23:42

I kväll kom John Blund tidigt så Budda somnade gott på soffan efter en lång arbetsdag.   I morgon som är en ledig dag skall jag med tonåringen ett ärende och sedan promenera hem från stan. Jag planerar en lååång promenad hem.   Dagens enda bild blir på snusmumriken Kitty. Mjuk som få och var med "mamma" på wc.   

  

På återseende! Sov gott.

 
 
sussi

sussi

16 februari 2011 23:59

Så underbar bild. Den dagen våran kanin går vidare blir de marsvin igen <3 Hon är sju så sööt.Man blir så glad när man kommer in och ser bilderna i bloggen din!!!

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

17 februari 2011 00:02

Tack snälla. Ja hon är som en liten vovve vår Kitty (som fick namnet efter Kitty Jutbring som också har/har haft tuppkam). :)

Jag såg två underbara dvärgkaniner i djuraffären i går. *kär*

Sov gott Sussi.

 
Ingen bild

thile

17 februari 2011 07:42

God morgen, min venn! Håper du har sovet godt:-)

Nydelige, goe Kitty:)

Du er så fin med et hjerte av gull, Ha en bra dag.

Klem og mange tanker.

budda

17 februari 2011 08:08

Tack, jag har sovit som en stock. :)
Du?

Ha en bra dag.

 
Ingen bild

thile

17 februari 2011 11:29

Takk for brev.
Jeg sov bra, men ble vekket alfor tidlig idag, hihi..... John skulle til tannlegen.
En nydelig håndskrift du har :-) Nu er jeg hungrig, kanskje jeg skal spise den sunne sjokoladen jeg fikk pr brev fra deg idag;o)
Tanker og klem.

budda

17 februari 2011 12:29

Jag gillar sådana ´bars´. Bättre än godis.

Tack själv.

kram B.

 
Levidag

Levidag

17 februari 2011 20:03

Tänk att soffan är så himla skön ibland :)
Hoppas du överlevt sviterna efter den långa prommisen.
Nattinatt!

http://www.levidag.bloggplatsen.se

budda

17 februari 2011 20:37

Jodå, det blir nog en liknande i morgon.

Hur går det med luren?

Sov gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards