Budda

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Lyft blicken!

Av budda - 7 april 2011 21:33

Dagens positiva:

* vykort med posten (inte enbart kallelsen)

* Emma är TORR   (länge sedan - tack Marbocyl)

* bra arbetsdag (tack kollegor)

* familjen (utan er...  

* Du är vad du äter på tv4 + (Anna, jag behöver vara med   )

* Richard Marx på Spotify (musik är medicin)

* acceptans

* fundering på ny tatuering   

* att livet är NU

* att allting går över

* en ledig helg

* Retardex (har du sett den fina reklamen?   Titta vad Budda köpt!)

 

 
 
Jasas

Jasas

8 april 2011 09:41

Min spontana tanke; NU ska Budda hångla! Hehe :)

Härlig lista. Jag vill också tatuera mig men det bör man inte då man är gravid, så jag får glädjeligen vänta. Men det är det ju värt! Har flera spånade idéer som jag kan spåna med under tiden som jag väntar på detta underbara.

Hoppas du har en trevlig (och ledig?) helg framför dig, Tina! Tankar från mig.

http://jasas.se

budda

8 april 2011 09:51

Haha, I wish. ;)

Jag vet ungefä vad jag vill ha och vet var på kroppen. :)

Trevlig helg. Ska svara på ditt sms nu. :)

 
Jasas

Jasas

8 april 2011 13:19

Som skrivet, så sms:ar jag dig snart igen! Varför förstår du snart!

http://jasas.se

budda

8 april 2011 13:30

Okej...:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards