Budda

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Slutet på veckan.

Av budda - 10 april 2011 21:17

Promenad i sol bland kolonier. Ljuvligt. Se den MFF-blå himlen.   

 

 

Fick oväntat besök av en kompis med son.   

Efter en cykeltur till köpcentrat för några inköp blev det god middag.

Energisallad, sesam nuggets från Hälsans kök och spenatstuvning.

 

Efter middagen blev det en lugn promenad i närområdet. Skönt att gå och prata med minstingen.   Vi hittade fina skillor.

 

Hela hav av dem faktiskt!

  

Annars då? Ja det är väl bara att gå vidare; ett steg före det andra så får vi se...   

 Önskar en bra start på nya veckan.

 
 
Jasas

Jasas

10 april 2011 22:37

Himlen är blåååå - tack vare HBK? :D

Fina blåa hav.. vi har fullt med såna utanför våra källarfönster (katterna har haft sin kattlåda där då det var snö ute).. så det blommar som aldrig förr. Inte allt utan att det kommer något gott ur det..? Försöker slå om tankarna så som du "lär" mig att göra, genom din text / din blogg / ditt sätt att visa hur du tänker och gör. Kul att inspireras lite här och där.

Blev ingen promenad för mig idag så imorgon blir det en extra långis med Mio i vagn. Underbart.

http://jasas.se

budda

10 april 2011 22:39

Tack Hanna.
Ja det skall bli likadant väder i morgon.
Jag skall jobba extra ett par timmar.

Sedan ledig till tisdag eftermiddag.

God natt.:)

 
sussi

sussi

10 april 2011 22:50

de inte bara himlen som är blå hos er uran även den gröna gräsmattan har fått sig en blå matta..Underbara bilder som alltid :) Kram och hoppas din vecka blir bra.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

10 april 2011 23:23

Tack!
Tack detsamma. :) Här är ´somrigt´ och fint.

 
Ingen bild

Levidag

11 april 2011 19:11

Vilket härligt blått hav, tack för att du visade det och det gröna gräset:) Här får vi nöja oss med lite mindre mängder vårblommor. Men solen och värmen har varit här hela dagen idag, glad för det:)
På förekommen anledning har jag försvunnit från bloggvärlden, men återuppstår snart igen.
Kram!

budda

11 april 2011 20:07

Va? Försvunnit? Jag väntar på dig.

 
Margita

Margita

11 april 2011 22:32

Vilka härliga blå vårbilder!! :) Gjorde mig glad!

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

12 april 2011 09:16

Ja i går var det ljuvligt här. Värsta sommardagen. :)

 
Micke

Micke

12 april 2011 13:12

Oj vilka scillor, jag har några i rabatten bara.
MFF-blått minsan.. inte då! ;)

http://kludd.se

budda

12 april 2011 23:10

Hihi.

 
Anna

Anna

14 april 2011 09:37

Nuggetserna såg goda ut. Spenaten hoppar jag över.

Åh, vad härlig bild där marken lyser blå!

Skrattade gott åt skriften: Walk on!

// Kram

http://annalundberg.org

budda

14 april 2011 10:06

Waln on står det på nedersta trappsteget i en trappa när man skall upp. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards