Budda

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Känner mig matt.

Av budda - 13 april 2011 23:15

Ja det har varit mycket och är mycket kring mig. Jag skulle vilja ha glädje också emellanåt (och det har jag men i dag känns det inte så).

Jag glädjs åt följande:


* Emma har äntligen fått ro (som jag skrivit innan kunde hon inte mycket längre ha det så som hon hade det med urinsten).

* Pratstunden med Håkan.

* Jag fick rätt på de ´försvunna semesterdagarna´

* Banken ringde ang arvet. Äntligen händer det saker.

* Kitty, fina älskade, världens snällaste marsvin. Du lever och är vid min sida.

 

* Ledig dag i morgon.

* Långväga lunchbesök i morgon.

* Uppföljningtiden hos utredningsdoktorn är på en ledig dag.

* Det gick så att det passar stora undersökningen att byta tur på arbetet.

* Remisser på posten.

 


Ont i ögon av gråt. Huvudvärk.

Nu blir det mer gos med Kit. Sedan zzz med Kit i filt på magen?  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards