Budda

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Mitt i natten.

Av budda - 16 april 2010 23:30

Ni kan tro jag sovit gott på soffan i kväll.  Men vaknade, tjejerna fick gurkbitar & hö och blev nattade.  Sitter och ler åt stand-up på Comedy chanel.


Tänkte mitt i allt berätta en solskenshistoria eller vad jag skall kalla den.

Häng med!  


Jag har sytt (broderat) mycket och även avancerade saker. Det har varit total avslappning och glädje men åren har gått sedan jag senast sydde. Det finns en sorts broderier jag tykcer är särskilt fin och den heter Lanarte.


Jag var inne på sidan och hittade två små broderier jag skulle vilja sy.

Mailade kundtjänst i Holland och frågade om jag fick köpa broderierna av dem.I Sverige kan man handla den fina 50-sidiga katalogen för 25 kr men lägsta ordervärde är 200 kronor.


I dag ringde en dam från ett av de få svenska återförsäljningsställena och sade att de mailat till dem från Holland om att jag skulle ha en katalog.  

Återförsäljaren garanterade att de kan ta hem alla broderier som finns i katalogen, vilken man än vill köpa. Vilken glädje! Vilken service!  Direkt från Holland.



Sov gott.

 
 
Majsan

Majsan

17 april 2010 09:21

Det är sådan service som gör att man ännu tror på godhet :)

Önskar Dig en fin dag.
Kram

http://chattens.se/?p=2683

 
Annie

Annie

17 april 2010 12:32

Tack vännen för skön-helg-önskning.

Nu läser jag Mossviksfruarna-Chansen. En riktig sidvändare som förmodligen inte kommer att lägga sej allför djupt in i själen. Men den är lättsam och föranleder till många igenkännande leenden.
Vad läser du själv?

Brodera som är så avkopplande :-) Har broderat mycket i mina dagar. Jag har ett par Lanartefavoriter som jag skulle kunna tänka mej att beställa :-D

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

17 april 2010 12:51

Har också sysslat en del med broderi - det är verkligen avkopplande.
Önskar dig en skön helg!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards