Budda

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av budda - 15 februari 2010 19:33

....dansade jag runt till iförd blåtand stereohörlurar medan jag diskade efter middagen.  Var(är) så trött i kväll. Diska eller gå en liten tur  runt kvarteret? Eftersom jag redan promenerat två rundor till och från bussen föll valet på disken.  


Jag trivs med att kliva upp kl 05:00 och i lugn och ro fixa allt inför arbetsdagen. Har börjat äta frukost hemma. Under fem år har jag ätit på arbetet, alltid kl 9:00 men det blir för tätt inpå lunchen klockan 12.


Vilka mattider -rutiner har du?

 

Jag äter A-fil med pumpakärnor, kanel och tranbär till frukost för tillfället. Jag mår inte bra av mjukt bröd. I bland äter jag hård bröd, dricker smoothie och på arbetet tar jag några tomater och en morot.Lunchen blir  för tillfället Tzay, nuggets, "hamburgare" med någa tomater, morot i slantar...Mums. Känns bra. 


Hoppas på tidigt sänggående. Sov gott.


Ovido - Quiz & Flashcards