Budda

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av budda - 25 februari 2010 19:05

Jag fick i går en allergisk reaktion. Jag såg ut så här vid läggdags:

  

I morse var det värre. Hade svårt att prata rent och jag "kände mig som Viktoria Silvstedt".  Fick ta på läppstift och bege mig till arbetet...


  

Nåja, ja sade inte så mycket. Allt gick bra.  


I dag kom ett paket med posten.Trasigt men alla tre böckerna jag köpt begagnat var fina. Tack så mycket Majsan!  

  


Jag har fått en del receptideér från Quorn. Glad är jag och kanske jag redan i morgon lägger fileér i marinad och serverar till sås av creme fraiche med smak av tomat och saffran.

  

Lilla Alva fick också vara på bordet.  

Det bästa man har sätter man på bordet, eller hur?  

  


Jag har fått en ide´om att jag skall sälja mina underbara ljudböcker jag haft så mycket glädje av. Är du intresserad?  

  


Hoppas du har en fin kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards