Budda

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av budda - 8 februari 2010 22:57

Vill visa några bilder på Emma, mitt hjärta (ett av dem).   

  

Gurka är det godaste!

  

Puss på er!  

  

Bart har popkornssmulor som skägg. Världens snällaste pippi.    

Här är brorsan Homer som föredrar jordnötter framför popkorn.

  

...och här är min matlåda till i morgon. Quorn nuggets, hamburgare från Hälsans kök bland annat.  

  


Natti natti! Zzz.

Av budda - 8 februari 2010 19:34

Diss:


* Huvudvärken från i går efter massagen håller fast mig i sitt järngrepp  


* För att inte tala om ryggen - efter 2 timmars massage i går *rör mig inte*


* Att se Nanne Grönvall i g e n i lår höga stövlar och kortkort (förlåt)  



Hiss:


* Bra dag på arbetet


* Promenad t/f bussen  


* Bio i morgon, tisdag


* Kålsoppa och knäcke till lunch


* Fick minstingen att somna i min säng till det underbara skenet av det vackra levande ljuset i stormlyktan under mjuka, mjuka mikrofleecefilten    


Hoppas din start på veckan varit bra!



Ovido - Quiz & Flashcards