Budda

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Sen måndag.

Av budda - 8 februari 2010 22:57

Vill visa några bilder på Emma, mitt hjärta (ett av dem).   

  

Gurka är det godaste!

  

Puss på er!  

  

Bart har popkornssmulor som skägg. Världens snällaste pippi.    

Här är brorsan Homer som föredrar jordnötter framför popkorn.

  

...och här är min matlåda till i morgon. Quorn nuggets, hamburgare från Hälsans kök bland annat.  

  


Natti natti! Zzz.

 
 
Margita

Margita

9 februari 2010 09:46

vilka sötisar du har där hemma hos dig! Nymfparakit har jag också haft. De är roliga men kan vara lite högljudda - är dina det?
Svar på frågan hur länge jag bloggat: jag var tvungen att gå bakåt i tiden, hade själv ingen aning ;-) men tydligen började jag den 15 juni 2008 för att vara exakt :-) jag har haft några olika adresser och bloggar men allt går att följa bakåt genom min nuvarande blogg - bra va?!? ;-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Josefin

Josefin

9 februari 2010 09:52

Tack för din fina kommentar :)

Nu känns det bra, försöker att inte tänka på vad som "kunde hänt". Det var nog bra att jag körde hem från Visby redan samma eftermiddag för annars kanske man skapar psykiska problem när det gäller att köra bil under vintern. :/

http://bongcam.se/blogg

 
sara

sara

9 februari 2010 19:07

Nej jag har inte provat bikramyoga? Inte ens hört talas om de någon gång..

Hehe, jag studerade till tandhygienist, men studerade ej klart de, så ska nog ta upp de igen o studera klart den utbildningen. Får man fråga vad du jobbar med? Varför blir du inte studievägledare istället då :D Det är aldrig försent! :D

kramar sara

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards