Budda

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av budda - 10 februari 2010 21:19

Filmen var bra. Många i publiken gapskrattade. Det fanns dock en situation som jag inte gillade. Kanske inte skall avslöja mer men jag undrade varför den återkom i en komedi. Saknade Fares Fares men hans pappa var ju med mycket.  



På lördag skall jag se filmen igen.Vi är fem som sedan nån månad planerat att se filmen - planerat långt innan jag fick fribiljetterna.

Dödstrött...zzz.


Ps. Jag älskar filmen Kopps   . Ds.



Av budda - 10 februari 2010 18:57

Efter arbetet i dag blev det fika med en vän i byn. Japp! Jag slog på stort. Jag fick ta vatten till för annars hade jag nog dött (=sockerkoma eller nåt).  

Det var i alla fall trevligt och smakade finfint.  

  

Varma mackor till kvällen, skall koka grönsakssoppa i kväll, bra att ha.  


Vad tycks?  Vilka sturtar!?    


Ha en fin kväll!


Tack för alla trevliga kommentarer jag får. Jag blir verkligen glad.


Ovido - Quiz & Flashcards