Budda

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av budda - 7 februari 2010 19:17

Vilken h u v u d v ä r k!! Jag varken vill eller ska beklaga mig men den där långa stunden med nya partnern (läs massagen av massagedynan - se förra inlägget  ) var inte så smart. Man kan få huvudvärk av massage och man brukar rekommendera att man skall ta det lugnt och att man skall få i sig vätska. Hade enorma spänningar längs ryggraden och de knådades bort! Slaggprodukter har frigjorts och de kan ge upphov till huvudvärk, jo jag märker det!


Nåja, skall pyssla litet och dricka mer sen sover jag nog gott. Tror du inte?  


Har plockat fram en snygg väst ur garderoben.

Men på något konstigt sätt hade alla knappar utom en ramlat av. Jag var och köpte två olika sorters.

  

Bestämde mig för de  de vänstra och tog fram syskrinet.  

  

Blev för en liten peng som en ny väst.   


Avslutar veckan med en bild på fina Sara. Mjukosten.   

  


Var rädd om dig.

 

Bild på väst lånad från nätet, google.

Av budda - 7 februari 2010 16:35

Åh...han är underbar.   Jag mår så bra i kroppen nu. Efter 2 timmar med min nya parnter. Han t.o.m verkar förlåta mig för att jag slumrade till. Vi såg melodifestivalen (igen) i repris medan han höll på.   Smörja mig med tiger balsam soft på ryggen fick jag göra själv efteråt. Det gick sådär.   

Vill ni se hur han ser ut? Okej då.  

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

     


Köpte två våreld till köket, för känner ni inte som jag att ni längtar efter våren?

  


Okejrå, jag tänder värmeljus och myser så länge.

  


Grönsakssoppa i kväll. Mums.


Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards