Budda

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av budda - 22 februari 2010 21:21

Konstigt.

Jaja, jag stannar hemma i morgon också.

Kanske stryker. Då kan man lyssna på Johan Theorin samtidigt, pausa och man behöver inte anstränga halsen med prat som när jag arbetar.  Faktum är att jag i eftermiddags saknade arbetet och i kväll när jag kollade mailboxen fanns det några rara rader från kollega.


Sov gott när du lägger dig. Hoppas du är kry 

Av budda - 22 februari 2010 21:14

I dag fyller Micke *peka på länklistan* år.

Grattis!!   

Av budda - 22 februari 2010 21:12

Hej Jasas, 2 av tatueringarna på samma bild.   

Bild borttagen.

 

Idén kom när jag i eftermiddags vilade i soffan, hade ingen filt och tittade ner, tog fram mobilen.  

Av budda - 22 februari 2010 16:22

I dag tog det tid för postmannen att krångla in posten genom brevinkastet.

Först en film från Ginza, 49 kr. Under Toscanas sol, som lär vara en ´må-bra-film´.   

Sen kom en påse från HM (vårkatalogen). Topp.  Till nya örhängena? (Inte därför jag beställt den   )

  

Utan för att jag sedan innan har en i blå toner och modellen är med pingvinärm, tyget är tunt och skönt för en som lätt blir varm.

Dessutom färg, jag som brukar ha...svart.  

  


Förutom att sova i dag har jag lyssnat på Johan Thoerins bok som jag tycker är bra och fixat bland alla stearinljus (inte ansträngande) som jag tycker så mycket om. Här finns massor! Jag skall inte köpa mer utan använda allt som finns (krämer, ljus...  )


  


Ovido - Quiz & Flashcards