Budda

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av budda - 27 februari 2010 21:30

Go´kväll.


Tagit antibiotika och febernedsättande. Fy bubblan för att inte kunna svälja!

Men nu är det på rätt väg.


Det blev inte ens melodifestivalen till någon reda. Det säger inte litet va?   Sov större delen av dagenoch programmet. Tabletterna har börjat verka och det är därför jag känner mig bättre.Nu rinner svetten av mig. Ofräsch som få. Jaja, detblir vila i morgon och jobba på måndag, kan inte vara borta mer från arbetet. Högst otur att det blev så här.


Har fått i mig två ostsmörgåsar och en halv påse kanelklipp i kväll.  

Nu blir det Calippo.


Kram!

Av budda - 27 februari 2010 12:17

En kopp varm choklad har det blivit hitills. För att kunna underlätta att svälja överhuvudtaget.  Isglass, fil och juice lär vara huvudfödan i helgen?



Skönt att kunna ta det lugnt och inte ha planerat något, detta kom som en kalldusch när jag arbetat 2 dagar efter att ha varit sjuk i nära en vecka.


I kväll är det melodifestivalens sista deltävling. Nyfiken på Sibel och Pernillas bidrag och framföranden.


Ha en bra dag och som vanligt önskar jag att ni är friska 


Ovido - Quiz & Flashcards