Budda

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Sovit nästan hela dagen.

Av budda - 27 februari 2010 21:30

Go´kväll.


Tagit antibiotika och febernedsättande. Fy bubblan för att inte kunna svälja!

Men nu är det på rätt väg.


Det blev inte ens melodifestivalen till någon reda. Det säger inte litet va?   Sov större delen av dagenoch programmet. Tabletterna har börjat verka och det är därför jag känner mig bättre.Nu rinner svetten av mig. Ofräsch som få. Jaja, detblir vila i morgon och jobba på måndag, kan inte vara borta mer från arbetet. Högst otur att det blev så här.


Har fått i mig två ostsmörgåsar och en halv påse kanelklipp i kväll.  

Nu blir det Calippo.


Kram!

 
 
Felicia

Felicia

27 februari 2010 23:27

Usch, stackars dig! Själv har jag mest ont i axlarna och fötterna efter massa knatande på hästmässan med flera kilo i kassarna.

Krya på dig och ha det bra :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards