Budda

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av budda - 13 februari 2010 18:30

  

Lycka till killar!  

Av budda - 13 februari 2010 18:04

Efter biobesöket blev det ett besök på stora köpcentrat. Hade från Kicks fått bonuscheck och en kupong som gav 20% på valfri vara. Det passade mig fint.

Hamnade på Body shop också. Se vad jag köpte!  

  

Eight hour cream i läppstiftsutformning. Ljuvliga blåbärsdoftande balsamspray till håret. Så fräscht. Jag vet inte vad som gör dig glad men en av alla enkla saker som gör mig glad är fräscha dofter och att lukta gott. Speciellt i håret.  


På Camilla fann jag denna härliga scarves med små tofsar.

  


Till middag blev det quornfile´(resp köttbullar av svenskt ekologiskt kött)

med sås, lingon, potatis och tomat. Riktigt gott.

  


Kokade även en härlig grönsakssoppa för kommande dagar.  

  


Vill visa er denna underbara bild. Alva ligger och sover efter maten.  

  


För er som var med under min operation i somras kommer här en bild av delar av det 17 cm långa ärr som blev. Jag är jättenöjd hur det ser ut i dag. Visst är det fint?  

  

För den som vill läsa min förra blogg är adressen suntliv.bloggagratis.se.


Vad gör du i kväll?   

Av budda - 13 februari 2010 09:35

Någon som såg OS-invigningen? Inte jag. Jag tror inte jag kommer att se en enda tävling i vinter-os heller.  

Av budda - 13 februari 2010 08:58

Uppe med tuppen. Skall göra mig iordning då vi är 5 st som skall se ´Farsan´på bio redan strax efter lunch.  Jag kan gott se den en gång till, dagens biobesök är planerat sedan länge. 


Är det någon som liksom jag fastnat för ´Solsidan´ på tv 4 i Let´s dancepausen? Jag ser inte så mycket tv men jag gillar vackra Mia Skäringer 

och tafatte Felix Herngren.  

Ha en fin lördag,vi ´syns´ kanske senare?  




Ovido - Quiz & Flashcards