Budda

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Efter Farsan.

Av budda - 13 februari 2010 18:04

Efter biobesöket blev det ett besök på stora köpcentrat. Hade från Kicks fått bonuscheck och en kupong som gav 20% på valfri vara. Det passade mig fint.

Hamnade på Body shop också. Se vad jag köpte!  

  

Eight hour cream i läppstiftsutformning. Ljuvliga blåbärsdoftande balsamspray till håret. Så fräscht. Jag vet inte vad som gör dig glad men en av alla enkla saker som gör mig glad är fräscha dofter och att lukta gott. Speciellt i håret.  


På Camilla fann jag denna härliga scarves med små tofsar.

  


Till middag blev det quornfile´(resp köttbullar av svenskt ekologiskt kött)

med sås, lingon, potatis och tomat. Riktigt gott.

  


Kokade även en härlig grönsakssoppa för kommande dagar.  

  


Vill visa er denna underbara bild. Alva ligger och sover efter maten.  

  


För er som var med under min operation i somras kommer här en bild av delar av det 17 cm långa ärr som blev. Jag är jättenöjd hur det ser ut i dag. Visst är det fint?  

  

För den som vill läsa min förra blogg är adressen suntliv.bloggagratis.se.


Vad gör du i kväll?   

 
 
Micke

Micke

13 februari 2010 19:13

Gottegott!
Luktar både på maten och lite till :)

Härligt bild på Alva!

Ärret jättefint nu, och bättre kommer det säkert bli.
Jag hänger i soffan och ska se Mellon och OS senare.

http://kludd.se

 
Majsan

Majsan

13 februari 2010 21:30

Vilken underbar bild på Alva!!

Goda dofter har jag alltid varit svag för.

Jag har ikväll läst lite i "Matthandlare Olssons död" samt just varit ute med Tiger en kvällsrunda. Har riggat om till myskläderna och pressat morötter och selleri i råsaftcentrifugen.. En god avslutning på dagen.

Kram på Dig

http://www.chattens.se

 
Nannisen

Nannisen

14 februari 2010 17:23

Alva! Jisses så söt hon är! :D

Ditt ärr ser bra ut, det kommer knappt synas om nåt år sen det blekts. Jag har ärr efter bystförminskningen som påminner om ditt, fast det blev ännu tunnare streck. Så skicklig de är att sy nu! Jag har sett skräckexempel på min typ av OP och då har det synas väldigt mycket. Mina ärr ser man knappt om man inte tittar noga, rätt otroligt egentligen. Fick du tejpa dina ärr också i början, några månader?

Maten din såg god ut :) Blev sugen på leverbiffar med potatis, lingon och gräddsås med messmör...åååå så gott! :D Många år sen man åt det... ajja. Idag har jag varit på kina-haket som jag älskar och ätit gott med min kära, så jag ska inte klaga ;)

Kram på dig!

http://nannis.blogg.se

 
Elin

Elin

15 februari 2010 18:33

Vilken underbar bild på Alva!

http://skissat.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards