Budda

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av budda - 12 februari 2010 20:51

På favoriten eleven.se finna Clarins nya produkter. En ögonskugga hamnade i min varukorg.  


Även världens bästa mascara från Blinc

Blinc Mascara

Den oumbärliga hårprodukten från Tommyguns. Fräschare lukt finns inte!!

TOMMYGUNS 'Leave me in' Conditioner & Styling Crème


Lycka...

Av budda - 12 februari 2010 17:21

Göteborg here I come!  Jag fick biljett till världsartisten PINKs turnestopp i Götet. 2010 Funhouse summer carneval tour.

Jag skulle sett henne i höstas i Globen men jag var precis nyoperead i njuren då. Biljetten såldes. Konserten blev en sådan succe´ så Pink blev tillfrågad om hon ville återkomma och svaret blev ja. Lucky me.  Man vet aldrig vad som händer men det skadar inte att ha något att se fram emot, eller hur? Skall försöka få tag på ett hotellrum också.  Någon bloggvän i närheten och som vill ta en fika?


Dagens middag blev grillchips!Ja du läste rätt.  Man lägger grillchips i en ugnssäker form. Eg skall man ha fläskfilé men jag hade veg file. Chips ovanpå det och täck med sås (kinesisk soja och vispgrädde) in i ugnen 10 min. Voila´!

Chipsen blir som råstekt potatis. Jodå, det hade en fin smak, kunde inte ana det var chips.   Kul!


I kväll blir det Lets dance (med ett öga iaf).


Tankar från mig.

 

UPDATE: Jag fick tag på hotell.  

Av budda - 12 februari 2010 15:16

Det är med stor sorg jag via Aftonbladet nyss tog emot nyheten om Bo Holmbergs död.Min första tanke gick till barnen som ju miste sin fina mamma Anna så tragiskt. De är nu 16 och 19 år. Minns du vad du gjorde när nyheten kom om Annas död? Först hade man fått veta at Anna Lindh attackerats. Morgonen efter meddelade dåvarande stadsministern Göran Persson att Anna avlidit av de svåra skadorna efter kniv-attacken.

Jag kunde inte ta in det. Kunde inte fatta.   Jag fick veta via ett sms hemma hos min studiekompis där vi fyra tjejer satt och pluggade juridik som vi läste den terminen.

R.I.P Bosse. Är du med Anna nu?  

Ovido - Quiz & Flashcards