Budda

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Dödsfall.

Av budda - 12 februari 2010 15:16

Det är med stor sorg jag via Aftonbladet nyss tog emot nyheten om Bo Holmbergs död.Min första tanke gick till barnen som ju miste sin fina mamma Anna så tragiskt. De är nu 16 och 19 år. Minns du vad du gjorde när nyheten kom om Annas död? Först hade man fått veta at Anna Lindh attackerats. Morgonen efter meddelade dåvarande stadsministern Göran Persson att Anna avlidit av de svåra skadorna efter kniv-attacken.

Jag kunde inte ta in det. Kunde inte fatta.   Jag fick veta via ett sms hemma hos min studiekompis där vi fyra tjejer satt och pluggade juridik som vi läste den terminen.

R.I.P Bosse. Är du med Anna nu?  

 
 
Majsan

Majsan

12 februari 2010 16:11

Klart han är med Anna

http://www.chattens.se

 
Margita

Margita

12 februari 2010 18:06

usch ja va sorgligt :(( tänkte också på barnen - vilket öde - klarar knappt tänka på det :-(

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards