Budda

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av budda - 17 februari 2010 18:07

I dag har jag varit på kurs. Det är andra gången jag får lära mig om stadskarta och hur jag kan söka info om allt möjligt och som jag har nytta av i nya arbetet.Intressant fast jag erkänner att efter förra kurstillfället när jag var ny grät jag nästan och tänkte ´det här klarar jag aldrig!´ men man får ge sig tid och det sade jag till mig själv.  


Dagens HISS var bonuschecken från ICA.  Tack ICA.


Dagens DISS går till de nya unga paret som flyttat in på våningsplanet och som till min stora förvåning röker cigaretter i trapphuset och på vägg från lägenhet till tvättstugan belägen på våningsplanet. För det första: vem röker 2010? Röker folk 2010?? Unga människor? Hade jag sett dem i handling hade jag inte mesat utan frågat hur de tänker när de måste röka i trapphuset i väntan på hiss t ex. Måste man suga på den himla giftpinnen den stunden? *örk*Jag har själv rökat (flera år sedan) men ändå.  




Föresten: 1 timmes promenad men också  onsdags-snejl (=danskt wienerbröd).  



Kim, om du läser detta! Får kanske förtydliga att mina promenader till/från bussen inte är några powerwalks nu på vintern i alla fall men jag är nöjd ändå för nu.  All fysisk aktivitet är bra.



Jag har inte så mycket att berätta i kväll. Tack för den glädje ni ger mig.

Ovido - Quiz & Flashcards