Budda

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Fortfarande dålig.

Av budda - 22 februari 2010 21:21

Konstigt.

Jaja, jag stannar hemma i morgon också.

Kanske stryker. Då kan man lyssna på Johan Theorin samtidigt, pausa och man behöver inte anstränga halsen med prat som när jag arbetar.  Faktum är att jag i eftermiddags saknade arbetet och i kväll när jag kollade mailboxen fanns det några rara rader från kollega.


Sov gott när du lägger dig. Hoppas du är kry 

 
 
Jasas

Jasas

22 februari 2010 22:22

Åh vad fint gjort av din kollega! Sånt blir jag glad av att läsa.. för sån är jag med! Om en arbetskamrat är hemma lite "längre" så brukar jag ringa den och höra så att allt är bra (eller ja, så allt är okej med tanke på att den är hemma). Då brukar dom bli glada! :)

Jag är kry, Mio är kry men Björn kände sig lite hängig. Hoppas det bara var som han var trött. Dröm vackra drömmar! Kram!

http://jasas.se

 
Arletta

Arletta

22 februari 2010 22:35

Men din stackare! Hoppas du kryar på dig snart.

http://wallemini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards