Budda

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

2 timmar var nog inte så smart.

Av budda - 7 februari 2010 19:17

Vilken h u v u d v ä r k!! Jag varken vill eller ska beklaga mig men den där långa stunden med nya partnern (läs massagen av massagedynan - se förra inlägget  ) var inte så smart. Man kan få huvudvärk av massage och man brukar rekommendera att man skall ta det lugnt och att man skall få i sig vätska. Hade enorma spänningar längs ryggraden och de knådades bort! Slaggprodukter har frigjorts och de kan ge upphov till huvudvärk, jo jag märker det!


Nåja, skall pyssla litet och dricka mer sen sover jag nog gott. Tror du inte?  


Har plockat fram en snygg väst ur garderoben.

Men på något konstigt sätt hade alla knappar utom en ramlat av. Jag var och köpte två olika sorters.

  

Bestämde mig för de  de vänstra och tog fram syskrinet.  

  

Blev för en liten peng som en ny väst.   


Avslutar veckan med en bild på fina Sara. Mjukosten.   

  


Var rädd om dig.

 

Bild på väst lånad från nätet, google.

 
 
sussi

sussi

7 februari 2010 23:12

Aj..Massage stol skulle vara rena tortyren. Jag gillar tatilmassage (Heter de så??) Hoppas huvudvärken släpper!

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Nannisen

Nannisen

8 februari 2010 09:09

fyndigt Tina! :)

Ha en fin vecka, kramar från ett vackert Norrland å Nannis. P.S Isen håller för upp till 3 ton, så det är lugnt att köra bil där ;)

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards