Budda

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Farsan-en del frågar ´har var den´?

Av budda - 10 februari 2010 21:19

Filmen var bra. Många i publiken gapskrattade. Det fanns dock en situation som jag inte gillade. Kanske inte skall avslöja mer men jag undrade varför den återkom i en komedi. Saknade Fares Fares men hans pappa var ju med mycket.  



På lördag skall jag se filmen igen.Vi är fem som sedan nån månad planerat att se filmen - planerat långt innan jag fick fribiljetterna.

Dödstrött...zzz.


Ps. Jag älskar filmen Kopps   . Ds.



 
 
Jasas

Jasas

10 februari 2010 21:45

Var fick du fribiljetter ifrån? :)

http://jasas.se

 
Margita

Margita

10 februari 2010 21:48

nu blir jag tårögd :-) du verkar så snäll!!
jag har redan tagit åt mig de råd du gav mig - matsäck och mindfulness på bussen. Plus att jag nog hoppar i säng ganska så tidigt hela veckan! :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards