Budda

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Måndagens hiss & diss:

Av budda - 8 februari 2010 19:34

Diss:


* Huvudvärken från i går efter massagen håller fast mig i sitt järngrepp  


* För att inte tala om ryggen - efter 2 timmars massage i går *rör mig inte*


* Att se Nanne Grönvall i g e n i lår höga stövlar och kortkort (förlåt)  



Hiss:


* Bra dag på arbetet


* Promenad t/f bussen  


* Bio i morgon, tisdag


* Kålsoppa och knäcke till lunch


* Fick minstingen att somna i min säng till det underbara skenet av det vackra levande ljuset i stormlyktan under mjuka, mjuka mikrofleecefilten    


Hoppas din start på veckan varit bra!



 
 
Felicia

Felicia

8 februari 2010 21:17

Sv: Pudlar är inte min favoritras heller. Tycker om Isländska fårhundar och Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Är dessutom mer kattmänniska än hundmänniska... Men mest marsvinsmänniska och hästmänniska ;-)

Skolan går rätt bra, inte så mycket den här veckan - vilket är skönt :-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

8 februari 2010 22:52

verkar lite farligt med såna där massagestolar! ;-)
Hoppas huvudvärken släpper snart!!
Vad är det för film som ska ses imorn?
Förresten: paketet från USA skickades iväg idag!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards