Budda

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Söndag e.m

Av budda - 28 februari 2010 13:20

Bild på älskade Hanna som vaknade medan jag hämtade kameran.

 Lilla mjukis.  

  


Lagt in/upp (?) en annons på Blocket och skall drömma om att en familj i Skottland tar emot mig några dagar och jag får vara med dem på heden, ut i naturen, med hundarna, fåren...andas, njuta av lugnet, promenera.  

 
 
Margita

Margita

28 februari 2010 19:24

Sötnosen, den lilla Hanna. Min dotter hade en hamster när hon var yngre - för det är väl en hamster??
Vad skönt det låter med Skottland! Ska du dit på riktigt eller är det "bara" i fantasin? ;-)
Vi mår efter omständigheterna bra, dottern och jag. Tack för att du bryr dig! Jag vill gärna besöka mamman och visa att vi tänker på henne och vill ha med mig dottern. Hon kände pojken väl. Men dottern vågar inte. Förstår henne, det är knappt jag heller vågar, är så rädd för att få panik. Men jag tror ändå jag gör det. Bättre att gråta ut tillsammans än ensam.
Han hade epilepsi men det är osäkert vad som hände. De hittade honom livlös inne på toaletten :-( usch, det är så gräsligt sorgligt och overkligt! Dottern vill i alla fall gå på begravningen och det ska jag med. Tror det är viktigt att få säga farväl och sörja ordentligt.
Ja visst är det min katt! :-) Det är Agnes, hon blir 2 år i juli och jag hoppas hitta en stilig hanne till sommaren som hon ska få besöka :-) och att jag får min första kull till hösten!!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

2 mars 2010 18:53

Skönheten Hanna, så fin hon är! Var det hennes tur att ligga i dörröppningen när fotot togs? :-)

Skotska landsbygden - så skönt det låter! A nice cup of tea vid öppna spisen efter en lång promenad på hedarna - very nice indeed! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards