Budda

Alla inlägg den 1 september 2010

Av budda - 1 september 2010 19:20

T A C K!   

Av budda - 1 september 2010 18:04

Ännu en dag med underbart väder. Härlig höstdag. Som gjord för en powerwalk i parken eller längs havet. Men det bidde det inte. Hoppas det kan bli på lördag.  

Soppa och frökuse  till lunch på arbetet.

  

Nudlar och quornbullar till middag.

  

När jag pluggade första omgången på högskolan gick jag till "Kinaaffären" och köpte LÅDOR med nudlar.   Sen åt jag inte det förrän i...går och det har gått många år emellan. Riktigt gott var det. Blir nudelrester i morgon till lunch.  





Lagboken kom med posten i dag.

  

20% på bla TIGI produkter hos Baresso Fin och snabb service, underbara produkter för hår.*älskar*

I dag när jag skulle gå från arbetet, preciiiis när jag stod i snurran på kommunhuset så ringde mobilen. Dolt nummer. Det var bröstkirugen på sjukhuset.

Han kom med mer information . Så det ÄR sant då?..........Va?  

  

Ja, jag tycker om att trixa med färg och skuggor.

 Tack för besöket.

Ovido - Quiz & Flashcards