Budda

Alla inlägg den 2 september 2010

Av budda - 2 september 2010 18:33

Om man skall se till det positiva i dag så är jag glad för att jag skall vara med i V75 på arbetet. Skall köpa in mig där i morgon. Jag som aldrig spelat spelar. 

 Jag är lycklig för att det i posthögen låg ett brev från firman som skall byta fönster och ena sidan + gavelsidan lär bli utbytt redan nästa fredag. Hurra!!! Kanske hinner här bli ordning innan operationen. Jag har hur som helst  längtat efter fönsterbytet.  

Sen var det trevligt med en tur till bla stora köpcentrat och 3 par byxor till minstingen. Tyvärr blev det snabbmat och godis också.  Måtte jag ta tag i mig själv snart.



Jag är känslig för kommentarer nu. Orden vägs på våg. Både här och IRL.

Jag går här och nu inte djupare in på livet  men framöver kommer jag att byta lösen och om man vill följa finns det i presentationen mailadress, man när det blir aktuellt kan maila och be om lösen. Men det dröjer ett par veckor.


Hoppas du haft en bra dag.


Ovido - Quiz & Flashcards