Budda

Alla inlägg den 20 september 2010

Av budda - 20 september 2010 19:35

I dag har jag blivit filmad av SVT, det skedde på arbetet och jag var i sändning i nyheterna.   Typ 5 sekunder men ändå.

Fina Emma har varit hos doktorn i dag. Bekymren från sommaren är tillbaka.

  

Emma min älskling (en av). Hon är snart 2½ år. Hon har bott här sedan hon var 5 veckor. Kom till oss midsommarhelgen 2008, samma dag som Gabbi dog i min hand och jag var otröstlig. Men Emma tröstade mig.

  

Tur man kan få fika på detta stället!   

Vi hade ett allvarligt samtal med doktorn. Jag är ledsen Emma.  

  

När vi kom hem fick tjejerna städat och efter det bar jag Emma i en fleecepläd och vi hade mys. Kit har också fått mys.  

  

Morgondagens matlåda blir så här med TZAY.

  

Jag har talat med ´sjukhuset´i dag. För egen räkning. Jag blir mörkrädd.  

Känns inte tryggt.


Inte ett knäpp om valet (skönt) på arbetet men väl i alla nyhetssändningar (såklart).


Något positivt är 50 minuters promenad i dag.


Det är mycket nu. Mycket att ta ställning till. Mycket bakom mig. Mycket framför mig. Andas Budda. Andas. Någon som vill säga något rart? Jag behöver det.   


Hoppas din vecka börjat bra.

Ovido - Quiz & Flashcards