Budda

Alla inlägg den 8 september 2010

Ps.

Av budda - 8 september 2010 20:06

Lycka kan vara att hitta en polkagris i skafferiet.


Eller att ha en ny IKEA-katalog att kika i för att utse en ny säng...  


Ds.

Av budda - 8 september 2010 19:37

     

Hurra hurra hurra! Riktigt svettigt var det!

  

Byggjobbarna var i gång när jag kom hem. Snart, snart är det dags!

  

Filmen Last song som jag såg på bio i juni har nu kommit på dvd. Den vill jag se igen.

Var la jag näsduken?  

  

Jag var nära att bli påkörd på ett övergångsställe i stan i dag. Jag blev så förbaskad.

Det var nog en bidragande orsak till att jag begav mig ut i ´min´ park efter en arbetsdag. Massor av stadsbor var ute i joggingspåret och det var inspirerande! Ett par trevliga hundar träffade jag också.  


God natt när du lägger dig!  

Ovido - Quiz & Flashcards