Budda

Alla inlägg den 14 september 2010

Av budda - 14 september 2010 19:25

Jillian, jag behöver en sådan som du i mitt liv!  

Av budda - 14 september 2010 18:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 14 september 2010 18:15

I dag tog jag ut kompensationsledighet från 6 juni, eftersom den inträffade en söndag (skrev jag rätt nu?). Syftet var att gå till sjukhuset och träffa kirurgerna. Jag tog cykeln dit i regnet med Mel C & Bryan Adams When you´re gone högt i lurarna, cyklade för allt vad tygen höll.

        

En stund efteråt (hem om och vände)  hade jag ärenden på apoteket och på ICA:

Nya IKEA-rull-hiss-gardiner kom upp. Ett rum så här.

...och ett annat så här.

     

Punktering på bilen...

  

Middagen blev så här.

  

Efter det en promenad.

  

En höjdpunkt var att en leverans med skolfoton kom i dag- redan!

En av årets bästa höjdpunkter för mig!  

Bjuder på en bild av mjukaste mjuk...

  

Tack för sms och mail.


Ovido - Quiz & Flashcards