Budda

Alla inlägg den 9 september 2010

Av budda - 9 september 2010 18:22

När jag kom hem stod dessa utanför dörren. inför i morgon! Japp *nickar* i morgon är det dags!!

  

Middagen blev mycket god och oerhört lättlagad. Tog nog bara 5 minuter. Rester blev det också.  Quornfärs, champinjoner, passerad    tomat, kryddor, pasta, parmesam. Skulle haft lök med i affären var det små små flugor kring den.

  

Djuren är alla flyttade till köket där de skall få en lugn och dragfri fredag medan fönsterbytarna härjar.  

Har varit irriterad på arbetet (inte gentemot kamrater eller kommuninvånare) och det är skönt att det är fredag i morgon. Vissa dagar känns det som om energin räcker för rask promenad till bussen (26 minuter i morse), en arbetsdag. Sen somnar jag på bussen hem, sniglar mig sista biten (som då tar mer än 26 minuter) är trött på blåst, funderar över vad det skall bli till middag och sen är det kväll.

Studierna har inte fått någon tid (än) men jag har ansökt om semester när det är dags för tentamen, sen om jag kan hålla i en bok efter operationen har jag ingen aning om.

Att tv och tidningar kommer till arbetet är vardagsmat och i dag stod vi och vågade inte gå och äta lunch när de filmade i huset.  Men till slut kunde jag värma min mat.

  

Nu skall jag röja litet mer inför i morgon.

Ha en fin kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards