Budda

Alla inlägg den 19 september 2010

Av budda - 19 september 2010 14:20

Förmiddagspowerwalk. 70 minuter. Härligt! Då är allt toppen (trots skoskav   ...och annat-hrm).

Älskar att ha denna sträckan/rundan framför mig. Min älskade park.

  

Efteråt blev det brunch med ljuvliga plommon till efterrätt.  

  

Det blir "valvaka", IDOL-repris, pyssel. plock och ´SPA´.

Ny färgtoning för mig. Tobak, ganska mörk antar jag, men det gör inget den sköljs ju ur med tiden.   

  

Så här blev resultatet. Lätt att reda ut!   

  

Nu skall jag kocka i köket.   

Jag skulle kunna skriva en del om mina val-åsikter men det är två saker jag lärt mig undvika att diskutera och det är religion och just politik.   

Inte för mycket i alla fall.   

I morgon får veterinären kontaktas igen. Emma har fått sina besvär tillbaka, fina fina Emma. Jag har fått en del ideér och hur mycket inspiration som helst när det gäller hälsa. Bland annat av Krutgubben men även av fler bloggare.

Jag har ju en stor operation framför mig med rehabilitering men efter vad läkaren sa ca 5 månader så...  hade jag kunnat låta bli godis hade blodsockervärdena och vågen visat bättre värden... HUR skall det gå utan min underbara träning? Jag får meditera i stället och minska på gotterna, eller hur?


Kvällens låt-tips från mig via Spotify (om du gillar att dansa, blir glad av ´disco´ och är sugen på att ge hän på dansgolvet   ) är Londonbeat (någon som minns?   ) med låten You bring on the sun. *salig* Längtar...

Ovido - Quiz & Flashcards