Budda

Alla inlägg den 5 september 2010

Av budda - 5 september 2010 22:10

Att visa nya fotot på det minsta, snällaste, sötaste lilla barnet.  (fast Sara, Emma, Alva och Hanna är alla lika fina   ) Här är Kitty "Alf" Kleerup.

  

Av budda - 5 september 2010 21:35

Via COOP och köpte strö till tjejerna.  

  

Nybakat till i morgon. *mums*  

  

  Uppdatering, jag smakade skalken. Smöret smälte av värmen. MUMS.

Av budda - 5 september 2010 17:49

Började dagen med en runda i det härliga närområdet.   

  

Men när jag kom till underbara Stadion där Landslaget skulle träna i dag

  

tänkte jag om och ville hem, duscha och äta frukost för att gå på träningen.

Men det ville ett antal tusen andra också så jag och minstingen vände när vi såg kön.

  

Kokte min soppa och somnade litet senare gott på soffan.

Nu är det Offside (svensk film) innan brödbaket.  

Jag önskar att du haft en bra söndag. Denna söndag har haft det härligaste vädret i mannaminne.  

Ovido - Quiz & Flashcards