Budda

Alla inlägg den 18 september 2010

Av budda - 18 september 2010 23:26

  

Mmmmm   

Av budda - 18 september 2010 16:56

Sovmorgon i dag. Vaknade 06.30.   Ut på morgonpromenad.

  

Jag trivs bäst att träna på grus.

  

Helt underbart vackert med höstfärger.

  

Se vad som möter mig några minuter hemifrån. Se ljuset! På denna plan tränar de som leder allsvenskan i fotboll just nu.  

  

I morse såg jag både Agon Mehmethi & Riccardinio. Jag ville säga grattis till Agon som är favoriten.   Har gjort mycket bra ifrån sig. Men jag var inte ´klädd´ och jag ville inte störa, fast han hade kanske blivit glad?  

Efter dusch och brunch blev det en härlig cykeltur. 45 minuter sammanlagt.

Promenad på stan ca 45 minuter medan minstingen tränade. Helt underbart.

Jag mår a l l r a  bäst när jag är aktiv.

     

Tyvärr fick jag skoskav av min NB-skor i morse, har inte haft dem på ett tag.

Det gick bra, jag tog ett par andra på ´stadspromenaden´.

  

Handlade en present till Viol. Hon är underbar. Du får den när vi ses!  

 

    

I kväll blir det en råkostsallad. Jag tycker det är J Ä T T E svårt att välja mat, är inte sugen på något särskilt. Vilket i-landsproblem, huh?

Jag skall steka lövbiff faktiskt. En och annan som höjde ögonbrynet nu?  

  

Här är nya sängen, ny-gammal hylla har fått komma till sin rätt igen och nya överkastet i passande höstfärger är från Jotex (om jag ej minns fel).    

  

Nu skall jag klippa tjejernas klor och kika i deras öron och  munnar. De är så förtjusande.   


Ha en fin kväll!Tack för din tid här!

Ovido - Quiz & Flashcards