Budda

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Doftar sagolikt.

Av budda - 18 september 2010 23:26

  

Mmmmm   

 
 
Ingen bild

thile

19 september 2010 10:05

God morgen! Til denne underbare høstsøndag, med sol fra blå himmel :-)
Du er heldig som har IKEA i din nærhet. Jeg må reise ca 12 mil!!! Men det er snakk om IKEA skal bygge i mange flere norske byer! Godt med duft lys, jeg liker fargen lilla.
Glad du liker min norska og du lærer med sprog.

Ha en underbar dag!
Tanker og varme fra meg.

budda

19 september 2010 10:20

Tack, i stan finns sedan i våras ett nytt större IKEA så nu har jag närmare än tidigare då det låg i andra delen av stan. :)

Ha en fin söndag.

 
Maria

Maria

19 september 2010 10:29

Hej. Tack för din kommentar i min Blogg. Jag blev själv intresserad av din blogg då jag ser att du skriver om Mindfulness som jag länge funderat på och undrat vad det är. Kommer att följa dej och önskar dej allt gott!

http://mad.bloggplatsen.se

budda

19 september 2010 12:46

Tack Maria, du får gärna fråga. :)

 
Micke

Micke

19 september 2010 10:33

Är det IKEA-snack här så har jag 14-15 mil till det närmaste.. sen kommer väl det i Gävle antar jag.

Sovit på soffan nån timme i natt innan jag kröp ner i sköna sängen runt 3-tiden och vaknade så sen som efter kl 8..

Ha en trevlig söndag!

http://kludd.se

budda

19 september 2010 12:49

Tack detsamma Micke! Den har börjat bra i alla fall.:)

Vi fick ett nytt IKEA här i våras så nu har jag cykelavstånd.:)

Jag önskar dig också en trevlig söndag.Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards