Budda

Alla inlägg den 6 september 2010

Av budda - 6 september 2010 20:23

* nya fönster med allt vad det innebär

* kanske kan jag gå på Björs Skifs-uppträdandet i oktober

* stand up-comedy kväll i december

* julkonsert med Sanna, Sonja, Shirley, Måns och Björn i december

* besök från Gävle i december

* resa med arbetet till Stockholm ett par dagar i december

* Skönheten och odjuret på teater i februari

* Göta leijon, Stockholm i april

* kunna träna igen efter op

* byta arbete efter tjänstledigheten

* göra en förändring, stor eller liten, hos frissan


.........   

se framåt

acceptera

fokusera

andas

hoppas

kämpa


Tack för din tid!


Av budda - 6 september 2010 19:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 6 september 2010 18:39

Har du fått en bra start på veckan? Jag fick en rask promenad i morse. Till bussen som tar mig till arbetet. På hemvägen somnade jag och missade kliva av. Blev så irriterad och sur för jag känner av en halsinfektion och jag var nyvaken och trött.

Men jag fick en välbehövlig promenad och vem kan sura i längden när man ser dessa plattor på vägen?   

    

Sen genade jag över ´min´ fina park med blommor i de ljuvligaste färger.

Vinrött, alla rosa nyanser, lila, blåa...underbara! Var och en.

  

Minstingen ritade ett förtjusande självporträtt i dag i skolan.  

  

I kväll börjar en tv-serie jag skulle vilja följa men jag har även i morgon en tv-serie som börjar sändas (fast i morgon är det match på tv med Zlatan & co  ) och som jag skulle vilja följa...


Följer du några serier och i så fall vilka?

 



Ovido - Quiz & Flashcards