Budda

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Måndag igen.

Av budda - 6 september 2010 18:39

Har du fått en bra start på veckan? Jag fick en rask promenad i morse. Till bussen som tar mig till arbetet. På hemvägen somnade jag och missade kliva av. Blev så irriterad och sur för jag känner av en halsinfektion och jag var nyvaken och trött.

Men jag fick en välbehövlig promenad och vem kan sura i längden när man ser dessa plattor på vägen?   

    

Sen genade jag över ´min´ fina park med blommor i de ljuvligaste färger.

Vinrött, alla rosa nyanser, lila, blåa...underbara! Var och en.

  

Minstingen ritade ett förtjusande självporträtt i dag i skolan.  

  

I kväll börjar en tv-serie jag skulle vilja följa men jag har även i morgon en tv-serie som börjar sändas (fast i morgon är det match på tv med Zlatan & co  ) och som jag skulle vilja följa...


Följer du några serier och i så fall vilka?

 



 
 
Ingen bild

thile

6 september 2010 19:51

Ja, jeg følger noen tv-serier.
Men jeg føler alltid det er en annen kanal med bra serier også...ohoh..ikke lett..
Jeg har favo's i Sverige og Norge :-)
Duktige du, så bra med dine promenader;)
Vi gikk en time i skogen idag, herlig...
Fint selvportrett ;)
Klem

budda

6 september 2010 20:13

Tack. Lät härligt med skogspromenad.:)

 
Annci

Annci

6 september 2010 20:59

God afton Tina!

Såg din kommentar... min mailadress är: min_viktresa@hotmail.com

Jag följer bara en serie nu och det är Biggest loser (USA). Underbart bra!

Sitter just nu och kollar på den svenska varianten och den måste jag säga är en besvikelse. Det blir sällan helt bra när man gör om en serie tycker jag. Det är ju ett koncept som måste följas och kopieras. Och nä... synd!

Jag har tränat zumba idag och holy crap så kul det var. Jag är HELT såld!!!!

Ha en fortsatt bra kväll och sov gott - när det är dags :-)

http://www.hultstrom.nu

 
Micke

Micke

6 september 2010 21:49

Jag är dålig på följa några serier nu..
Såg matchen skulle gå på nya TV10 som jag visst skulle få i mitt TV-paket från Telia just i morgon.. tänk hur det slumpar sug :)

http://kludd.se

budda

6 september 2010 21:58

Är det sådant som kallas bra tajming? ;-p

 
Sussi

Sussi

7 september 2010 09:05

Följer alla CSI, Ghoswisper och Menatlist..Fast inte slavist ;)

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards